Smink - behöver man verkligen det?



smink smink & smink, ser ni vad sminket kan göra med en människa?
 
Jag som tjej och som sminkar mig själv, vet att alla där ute som sminkar sig känner att man inte kan gå ut utan smink, framför allt inte till skolan! Så var jag också för något år sedan. (började sminka mig ganska ung).

Men även fast man känner sig super snygg med smink ska man även tycka det utan, eller man ska iaf älska sig själv och inte bara det sminket gör med en.

Många tjejer är ganska osäkra isig själv och börjar därför sminka sig, för att det förstärker ens utseende för en stund. Men när man ska lägga sig så måste man tvätta bort det perfekta och då är man gamla sig igen, med synbara fläckar och finnar. Jag vet!

Alla är lika vackra, utan eller med smink. Ingen borde känna att man behöver sminket för att känna sig vacker. Så alla tjejer där ute som inte vågar gå till skolan eller tex ut, så gör er själva en tjänst och utmana er sjävla !
Om kändisarna kan, så kan vi normala också =)!
PEACE OUT !

Kommentarer
Postat av: Anonym

de är inte bestämt ännu!

2009-04-17 @ 19:48:48
URL: http://robertpattinson.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Ibland kan det vara kul att ha smink med inte så där överdrivet mycke som kändisar har! :)

2009-04-19 @ 13:28:35
URL: http://kornelijah.blogg.se/
Postat av: Johanna

beyoncé var ju typ den enda som var snygg utan också :P

2009-04-19 @ 14:44:45
URL: http://johansa.blogg.se/
Postat av: Marrrrrrrrrjusa

ohh god ! de ser ju ut som vilken människa som helst utan sitt smink : )

2009-06-18 @ 02:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0