lottar ut mitt mörkbruna/ svarta löshår

Ja som ni redan har uppfattat så lottar vi ut löshår idag, köpte det förra veckan och det har aldrig används eftersom att det inte passar vår hårnyans! hoppas någon annan får njuta av långt hår!

Nästan svart Det är mörkbrunt, men på bilden är det jättesvart. . Köpt på Comfeys & nicole
och är ca 60 cm långt! =)  det är clips


SKRIV JUST EN KOMMENTAR OM VARFÖR DU JUST VILL HA DETTA LÖSHÅRPAKET =)
lottar ut en vinnare tidigt imorgon
lägg till oss även på bloglovin så är chansen större för er



Kommentarer
Postat av: Sofia

varför färgar ni det bara inte till eran hårfärg? :)

2009-06-17 @ 22:27:50
URL: http://fiass.blogg.se/
Postat av: Anonym

eller ja svar till sofia ;p / sistersstyle.blogg.se

2009-06-17 @ 22:28:07
Postat av: sofias

jag skulle vilja ha det för att få längre & snyggare hår, det har jag alltid velat ha men mitt hår vägrar att växa. Tyvärr är jag ju blond, men jag kan tänka mig att färga antingen löshåret eller mitt egna!:)

Skulle bli så himla glad!

2009-06-17 @ 22:31:54
URL: http://fiass.blogg.se/
Postat av: musik&rpatzz lover

hej sisterstyle.

förra månaden råkade en kompis till mig bränna upp allt mitt hår. Så jag hade varit mer än tacksam över att få chansen till att vinna detta, tror att det hade passat mig perfekt eftersom att jag har mörkmörk brunt hår egentligen,

kram!

2009-06-17 @ 22:38:58
URL: http://musikochmassannat.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://beatricereimertz.blogspot.com/

:)

2009-06-17 @ 22:45:42
Postat av: Marjuuuusa

Jag vill gärna vinna håret så jag helt enkelt kan vara superduper hot i sommar och bara springa omkring med vinden i håret., och headbanga på nån konsert (ser coolare ut med långt hår). :)

2009-06-18 @ 02:14:04
Postat av: Hanar

JAg skulle vilja ha det för att jag har kort hår och det växer som himla segt och det är helt slitet så jag måste klippa det också och det är precis min hårfärg också, så det skulle vara väldigt roligt om jag vann den :) älskar långt hår

2009-06-18 @ 02:37:47
Postat av: valeria

Jag skulle vilja ha detta hår för att jag vill ha långt hår. Och jag har mörkbrunt hår och tror det där skulle passa suveränt. Bli lite extra fin i sommar

Jag gör ett försök att vinna =)

Jag lägger till er på bloglovin och länkar även till eran blogg(Gör det för att jag gillade eran blogg)

2009-06-18 @ 03:17:23
URL: http://prinsessanvaleria.blogg.se/
Postat av: My sweet life style and Kristen Stewart's style

Hej! Jag skulle vilja vinna för att jag älskar er blogg! Och ni har världens finaste klädstil (såg era bilder där nere!!!) Jag vill ha håret för att jag har ganska kort hår, plus att jag har precis köpt svart/mörkbrun hårfärg. Det skulle passa så fint med min klädstil. Nu får jhag väl hoppas att jag vinner ! =) Och jag följer er blogg nu =) Jag har skrivit ett ganska långt inlägg om er nu!



Puss!

2009-06-18 @ 13:46:10
URL: http://sweetlifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0